Saturday 13 May 2017

SHORT TRIP TO PENANG (PART 3)

Assalamualaikum wbt....

Bertemu lagi...

Balik dr Bukit Bendera, kami terus pergi ke Penang 3D Trick Art Museum... tapi tak semua pergi ke situ.. hanya ummi, salsabila dan fmly k.ngah je yg pergi.. yg lain dah blk hotel utk berehat..

Penang 3D Trick Art Museum terletak dalam bangunan rumah kedai 2 tingkat... dekat je area hotel kami menginap tu.. sblm masuk kena beli tiket dulu.. harga dia ummi x sure sbb k.ngah yg belikan tiket heehe

Ok jom layan gambar...

Selepas dh puas melayan budak berdua ne bergambar, kami pun blk hotel utk solat dan berehat... slps asar kami pergi makan..

Slps tu kami jalan-jalan amik angin petang di Balik Pulau... sempat juga singgah makan durian di area pekan Balik Pulau tu..

Malam tu Mr Zauji aka walid Salsabila smpi Penang pukul 12.30 mlm... lps tu sempat lagi pekena nasi kandar line clear sblm pergi ke hotel hehe

Keesokkan harinya sblm checkout hotel, kami sempat keluar pergi makan cendol dan laksa serta membeli belah souvenir, jeruk Pak Ali dan beberapa lagi makanan kering yg dibeli oleh k.ngah utk dibawa balik ke Newcastle...

teochew cendol

The Latar's

Inilah satu-satunya pic complete 10 org..semua ada hehe

Maka berakhirlah percutian kami di Penang... sekejap je walid dpt join trip di Penang ne.. tak sampai 24 jam jejak kaki di Penang dah bertolak balik ke Puchong hehe walid ckp xpelah.. yg penting semua happy dan dpt berkumpul...:)

Oklah sampai sini saja cite psl Penang... next entry cite psl tempat lain pulak ye..:)